Обмін та повернення
Повернення або обмін товару здійснюється відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991р.
Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після отримання замовлення.
При цьому, є кілька вимог до повернення товару:
-
збережено документ, що підтверджує оплату;
-
товарний вигляд і упаковка продуктів не були пошкоджені, всі бірки і ярлики на місці;
-
товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, відколи, потертості тощо;
-
товар складний в упаковку таким же чином, як і при отриманні;
-
товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежений рішенням Кабінет Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).
Щоб менеджери швидше зорієнтували, як вам повернути гроші або обміняти на інший товар, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути,
- надіславши лист на електронну адресу markus.dmt3@gmail.com
- viber 0688188229
- Telegram 0931192380
Кожен випадок повернення індивідуальний і розглядається окремо, для заявки на повернення зв'яжіться з нами з 10:00 до 18:00 в робочі дні:
🔔 Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар «Новою поштою»:
-
Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь відправити товар і отримати потрібну адресу.
-
Написати заяву на повернення.
-
Вкласти чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою.
-
Відправити куплений товар товарного виду, тобто, не битий, без подряпин, із не пошкодженим пакуванням.
-
Повыдомити нам номер ТТН за якою відправлено повернення
Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).
Провести повернення грошових коштів або обмін товару ми зможемо протягом 1-2 робочих днів і не пізніше 7-ми робочих днів з моменту отримання товару до нас на склад для оцінки його товарного вигляду.
Зверніть увагу, що всі посилки, які відправляються транспортними компаніями застраховані.
При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність її упаковки і відсутність механічних пошкоджень в момент отримання. Якщо такі є, то скласти акт на пошкодження і отримання страхової суми компанією перевізника.
На жаль, завжди може виникнути непередбачена ситуація. Якщо ви виявите щось підозріле, скажіть нам. Наш менеджер запропонує можливі рішення.