Обмін та повернення

Повернення або обмін товару здійснюється відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991р.

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після отримання замовлення.

При цьому, є кілька вимог до повернення товару:

  • збережено документ, що підтверджує оплату;

  • товарний вигляд і упаковка продуктів не були пошкоджені, всі бірки і ярлики на місці;

  • товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, відколи, потертості тощо;

  • товар складний в упаковку таким же чином, як і при отриманні;

  • товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежений рішенням Кабінет Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).

Щоб менеджери швидше зорієнтували, як вам повернути гроші або обміняти на інший товар, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути,

  • надіславши лист на електронну адресу markus.dmt3@gmail.com 
  • viber 0688188229 
  • Telegram 0931192380

Кожен випадок повернення індивідуальний і розглядається окремо, для заявки на повернення зв'яжіться з нами з 10:00 до 18:00 в робочі дні:

🔔 Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар «Новою поштою»:

  1. Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь відправити товар і отримати потрібну адресу.

  2. Написати заяву на повернення.

  3. Вкласти чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою.

  4. Відправити куплений товар товарного виду, тобто, не битий, без подряпин, із не пошкодженим пакуванням.

  5. Повыдомити нам номер ТТН за якою відправлено повернення

Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).

Провести повернення грошових коштів або обмін товару ми зможемо протягом 1-2 робочих днів і не пізніше 7-ми робочих днів з моменту отримання товару до нас на склад для оцінки його товарного вигляду.

Зверніть увагу, що всі посилки, які відправляються транспортними компаніями застраховані.

При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність її упаковки і відсутність механічних пошкоджень в момент отримання. Якщо такі є, то скласти акт на пошкодження і отримання страхової суми компанією перевізника.

На жаль, завжди може виникнути непередбачена ситуація. Якщо ви виявите щось підозріле, скажіть нам. Наш менеджер запропонує можливі рішення.